Samenwerking met New Care Supplements

27 april 2018 Arien de Korte 993

Om onze klanten meer aandacht te kunnen geven en het aantal verkooppunten uit te breiden, werken we vanaf mei samen met een distributeur: New Care Supplements BV uit Waalwijk. Hoe­wel de voedingssupplementen van New Care en de producten van PUUR Rineke op het eerste gezicht misschien geen duide­lijke connectie lijken te hebben, is die er wel degelijk.

1. Oer Hollands

Zowel PUUR Rineke als New Care hebben ‘Oer Hollands’ hoog in het vaandel staan. Puur Rineke zal de komende jaren nog meer de weg inslaan van ‘Hollandse teelt en productie’. New Care Supplements heeft al jaren de Nederlandse vlag op hun producten staan. Als mensen kiezen voor supplementen als aanvulling op voeding vinden zij het belangrijk dat deze aansluiten op het Nederlandse voedingspatroon.

2. Supplementen zijn pure aanvulling

Supplementen zijn pure aanvulling. Kiezen voor supplementen zonder je voeding aan te passen, heeft weinig zin. Voeding is immers veel meer dan een verzameling vitamines, mineralen en sporenelementen zoals in een supplement. Deze boodschap wordt volledig door New Care onderschreven.

De helft van alle Nederlanders gebruikt inmiddels supplementen (Volkskrant januari 2018). Er zijn veel redenen waarom mensen die al gezond eten toch voor aanvulling met voedingssupplementen kiezen:

  • Bijvoorbeeld door kennis over de verarming van de Nederlandse bodem,
  • Door het groeiende besef dat we een vitamine als vitamine D zelf niet optimaal kunnen aanmaken, omdat de zon in Nederland gewoonweg te weinig schijnt.
  • Omdat chronische stress, chronische ziekte of medicijngebruik een hogere behoefte aan voedingsstoffen met zich kan meebrengen.

3. Eerlijke, degelijke kennis

Eerlijke, degelijke kennis delen met de consument, dat is wat PUUR Rineke en New Care Supplements al jaren doen en ook zullen blijven doen. Rineke en New Care kennen elkaar al 17 jaar. Al die tijd hebben ze nauw samengewerkt en kennis uitgewisseld. Deze kennis willen we graag verder gaan delen, zeker omdat de hang naar betrouwbare kennis bij de consument groot is.

Kennis/educatie is het krachtigste wapen wat we hebben om de wereld te veranderen.

Nelson Mandela